داشتن مشواره حقوقی ملکی

Wiki Article

سطر به سطر هر لایحه و یا دادخواست و … باید بصورت اصولی و قانونی مکتوب شود. حتما در این مورد با یک وکیل متخصص مشورت کرده و کمک بگیرید.

کاربردها انواع طلاق چیست؟

چرا که خواهان دعوی اثبات مالکیت بلاشک یا دارای سند عادی است یا دلیلی غیر از سند رسمی مثل قرارداد شفاهی دارد که در مورد اخیر باید وجود چنین قراردادی را با سایر ادله اثبات نماید، اما برای طرح دعوای اثبات مالکیت صرف وجود سند یا قرارداد یا ادله‌ای مبنی بر وجود قرارداد شفاهی یا عادی کافی نیست.

برای دریافت مشاوره از گروه وکلای سفیر صلح کافیست با شماره‎‌ زیر تماس حاصل نمایید.

در دعاوی خلع ید، مالک برای این که مالکیت خود را بر اموال غیر منقول ثابت کند، به سند مالکیت نیاز دارد و در حقیقت این سند قطعیت مالکیت را ثابت می‌کند اما در مورد دیگری، مالک باید تصرف خود را اثبات نماید.

از ویژگیهای بسیار مهم یک وکیل خوب و شرافتمند این است که نسبت به میزان حق الوکاله دریافتی طمع نکرده و از اخذ مبالغ غیر مصوب خودداری کرده و ضمن انجام وظایفش به نحو عالی، صداقت و عدالت را همواره مد نظر داشته باشد.

در اين مطلب به يکی از مهمترين مسائل حقوقی پيچيده يعنی تصرف عدوانی می‌پردازيم. با خواندن اين مقاله به مهمترين سوالات شما پاسخ می‌دهیم:

توی قرارداد نوشتم اگر چک پاس نشه قرارداد خریدار خود به خود منفسخ میشه؟

فرقی نمی‌کند که متصرف عدوانی مستقل در تصرف بوده یا به همراه شخص دیگری متصرف شده است.

در جایی که مورد معامله مستحق الغیر درآید، یعنی مورد معامله متعلق به شخصی غیر از فروشنده باشد. در

علاوه بر این در مورد سند مالکیت باید گفت که در دعوای تصرف این سند اماره‌ سابقه تصرف است اما در دعوای خلع ید یک دلیل قطعی برای مالکیت است.

فهرست مطالب این مقاله >برای مطالعه روی عنوان دلخواه کلیک کنید

به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما از کمک یک وکیل متخصص املاک کليک کنيد در این زمینه یاری بگیرید.

حتی اگر خوانده در آن مکان اقامت نداشته باشد. بنابراین دعاوی تصرف باید در دادگاه عمومی محل وقوع مال غیرمنقول اقامه شود.

Report this wiki page